دنیای رنگی رنگی

معرفی بهترین و پرفروش ترین بازی های فکری ایران و جهان

با ما همراه باشید تا با بهترین بازی رومیزی آشنا شوید. این نوع بازی ها به قدری در دنیا محبوب هستند که تقریباً همه با آنها آشنا هستند و حداقل تعداد کمی آنها را در مجالس خانوادگی یا کافه ها دیده و بازی کرده اند. این بازی ها برخلاف بازی های ویدیویی، مهارت های ارتباطی و اجتماعی افراد را افزایش می دهند.
امروزه افراد به دنبال راه های مختلفی برای سرگرمی با استفاده از بازی های فکری مختلف در اوقات فراغت خود هستند و تجربه لذت بخشی از انجام این بازی ها را تجربه می کنند. به همین دلیل بیشتر افراد سعی می کنند در جمع های خانوادگی و دوستان خود به بازی بپردازند و لحظات شاد و مفرحی را با دوستان خود سپری کنند. اگر می خواهید بدون استفاده از ابزار دیجیتال برای سرگرمی خود لذت ببرید، با ما همراه باشید.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 23 اسفند 1401ساعت 14:38  توسط علی راد  بازدید 429 برچسب ها: بازی فکری,بهترین بازی فکری,بازی فکری جدید,بازی فکری بزرگسال,

نحوه کار دفتر شکر گزاری و پلنر برنامه ریزی و سررسید 1402

با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از دفتر شکرگزاری، برنامه ریز و سررسید را بیاموزید. قدردانی و برنامه ریزی همیشه فرکانس ما را بالا می برد. وقتی شکرگزاری می کنیم، ارتعاشات ما بسیار زیاد می شود و آماده دریافت نعمت های بیشتری به عنوان نعمت هستیم. شکرگزاری همیشه برکات بیشتری برای ما به ارمغان می آورد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 23 اسفند 1401ساعت 14:03  توسط علی راد  بازدید 91 برچسب ها: شکر گزاری,پلنر,برنامه ریزی, دفتر شکر گزاری, سررسید, پلنر برنامه ریزی,

چه دفتر نقاشی برای مداد رنگی و آبرنگ مناسبه؟

با ما همراه باشید تا با بهترین کتاب طراحی مداد رنگی و آبرنگ آشنا شوید. نقاشی یکی از بهترین و مفیدترین سرگرمی هاست. زیرا ثابت شده است که رنگ آمیزی حال به هر طریقی به آرامش بدن کمک می کند. علاوه بر این، با انجام این تفریحات سالم، خلاقیت، هوش و فعالیت های هنری و تخیلی افزایش می یابد. در گذشته مردم فکر می کردند که نقاشی فقط برای کودکان است.

+ نوشته شده در  دوشنبه 22 اسفند 1401ساعت 12:49  توسط علی راد  بازدید 656 برچسب ها: دفتر نقاشی,لوازم رنگ آمیزی, لوازم تحریر, مداد رنگی,آبرنگ,نقاشی با مداد رنگی, نقاشی با آبرنگ,

هدیه ای عالی برای دوستداران سفر

بهترین هدیه برای علاقه مندان به سفر چیست؟ برای این افراد می توان هدایای جذاب مختلفی تهیه کرد. در این مطلب لیستی از پرطرفدارترین هدایای عاشقان سفر را آماده کرده ایم. لذت و ارزش سفر بر هیچکس پوشیده نیست و همه به دلایل مختلف در زندگی به سفر می روند. اما برای برخی افراد، سفر تنها یک سرگرمی نیست، بلکه یک سبک زندگی لذت بخش است.
اگر یکی از اقوام و دوستان شما مسافر یا طبیعت گرد است و می خواهید برای تولد یا یک مناسبت خاص از او هدیه بخرید. در این مقاله بهترین ایده های هدیه را برای مسافران و کسانی که زیاد سفر می کنند معرفی می کنیم که برای آنها بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. هدیه دادن به مسافر خاطره بود و یادگاری هدیه ای ماندگار.

+ نوشته شده در  شنبه 20 اسفند 1401ساعت 13:33  توسط علی راد  بازدید 188 برچسب ها: یادگاری, هدیه برای عاشقان سفر,هدیه خداحافظی,هدیه به یاد ماندنی,تورست,مسافر,جهانگرد,

این 9 ویژگی کوله پشتی خوب که نادیده نگیرید.

ویژگی های یک کوله پشتی خوب را بشناسید که در هر سنی باید به آن توجه کرد تا از آسیب های احتمالی به کمر و ستون فقرات جلوگیری شود. در این مقاله از Kumolife به آموزش ساخت کوله پشتی استاندارد می پردازیم.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 10 اسفند 1401ساعت 15:50  توسط علی راد  بازدید 87 برچسب ها: کوله پشتی ,

وسایل مورد نیاز ساخت کاردستی عید مدرسه

خلق یک اثر هنری همیشه به تجهیزات گران قیمت و ابزار خاص نیاز ندارد. بلکه نیازمند نگاهی خلاقانه است که بتواند در میان فرصت های روزمره به دنبال ایجاد زیبایی باشد. اگر آموزش کاردستی را دنبال کرده باشید حتما با نمونه های زیادی از ساخت کاردستی های ساده زیبا، جالب و در عین حال خلاقانه برخورد کرده اید.
یادتان هست در کودکی با چه وسایلی کاردستی می ساختید؟ اولین قدم در کاردستی داشتن ابزار مناسب است. در این مطلب شما را با انواع لوازم مورد نیاز برای ساخت کاردستی کودکان آشنا می کنیم. اگر به دنبال ایجاد حس زیبایی در کودکان خود هستید و می خواهید این کار را با ساخت کاردستی انجام دهید، با ما همراه باشید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 9 اسفند 1401ساعت 19:54  توسط علی راد  بازدید 1055 برچسب ها: پیک نوروزی,عیدی,کاردستی,پیک نوروزی,کاردستی مدرسه,

انواع قطع سررسید

راهنمای خرید سررسید به شما کمک می کند تا دفتری مناسب برای اهداف خود پیدا کنید. نوشتن منظم برنامه در سالنامه خوب و زیبا باعث ایجاد انگیزه در افراد می شود. از طرفی این تقویم می تواند هدیه ای عالی و خاطره انگیز عید برای عزیزانتان باشد. اگر با انواع سررسید آشنایی ندارید، با ما همراه باشید تا نکاتی را در مورد راهنمای خرید سررسید به شما ارائه دهیم. تاریخ سررسید مانند یک دفتر خسررسید ارگانایزرسررسید ارگانایزراطرات است زیرا شامل تاریخ ها و رویدادهای مهم سال می شود.

+ نوشته شده در  شنبه 6 اسفند 1401ساعت 14:42  توسط علی راد  بازدید 89 برچسب ها: انواع سررسید,سررسید 1402,سررسید اروپایی,سرریسیدرقعی,سررسید وزیری,

دنیای شگفت انگیز لوازم تحریر

در لوازم تحریر فانتزی از شخصیت های کارتونی، رنگ های شاد، شکل گل و قلب به شکلی هنرمندانه و زیبا استفاده شده است. استفاده از لوازم تحریر زیبا حتی برای بزرگسالان نیز جذابیت های خاصی دارد. شاید به این دلیل است که کودکی را زنده می کند. اگر می خواهید در مورد این نوع لوازم تحریر بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

ابزار نوشتن از جمله وسایلی است که در زندگی ما بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ما برای تحصیل در مدرسه و دانشگاه، محل کار، انجام برخی کارهای روزمره و ... به این لوازم نیاز خواهیم داشت. در گذشته این وسایل تنوع زیادی نداشتند. اما اکنون نمونه های جالب و شگفت انگیزی از آنها را در بازار می بینیم.

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 3 اسفند 1401ساعت 16:12  توسط علی راد  بازدید 92 برچسب ها: لوازم تحریر,لوازم تحریر فانتزی, نوشت افزار, ,

محبوب ترین بازی فکری های ایران و جهان

برو، بیا، کار کن، بخواب، بخور، بپز و بشوی! سپس با گوشی خود و فردا روز از نو روز به روز فضای مجازی را جستجو کنید. این احتمالاً برنامه روزانه اکثر ماست. اما سرگرمی، آرامش، کمی هیجان و خلاقیت چطور؟ پرفروش ترین بازی پازل همه اینها را در یک روز به ما می دهد.

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 3 اسفند 1401ساعت 16:01  توسط علی راد  بازدید 148 برچسب ها: بازی فکری,بازی فکری بزرگسالان,بازی فکری جدید,بازی فکری محبوب,بازی فکری پرفروش,